Hotelity jobs
 

TOP 7 svetových digitálnych marketingových trendov v hotelierstve



Prečítajte si článok a dozviete sa, na čo sa v digitálnom marketingu prednostne zamerať.

Pre hotelierstvo, ako aj pre každý iný biznis, je kľúčová stratégia digitálneho marketingu, ktorá vďaka mobilnému vyhľadávaniu nadobúda úplne nové rozmery. Prečítajte si článok a dozviete sa, na čo sa v marketingu prednostne zamerať.

Image title

Dôležitosť prítomnosti vášho hotela na mobilných zariadeniach

Vyhľadávanie na mobilných zariadeniach je hlavným trendom v digitálnom marketingu hotelového sektoru. Faktom ostáva, že až 3 z 5 ľudí uprednostňuje na vyhľadávanie informácií mobil či tablet, a až 80 % z týchto vyhľadávaní vedie ku konverzii návštevníka na platiaceho zákazníka. Z tohto hľadiska je veľmi dôležité, aby vaša webová stránka bola responzívna pre mobilné zariadenia, inými slovami, aby bola pri prehliadaní na mobile či tablete dobre zobraziteľná a plne funkčná. Vašim cieľom by malo byť zvyšovanie návštevnosti na mobilných zariadeniach a zabezpečenie plynulej prevádzky vášho webu.Posilňovanie značky vášho hotela na lokálnom trhuAk patríte medzi hotely s celosvetovou pôsobnosťou, vaša webová stránka si vyžaduje lokalizáciu. To znamená, že musí byť po všetkých smeroch prispôsobená lokálnemu trhu. Cieľom by malo byť vytvorenie optimalizovaného obsahu, vytvorenie profilu miestnej pobočky hotela či registrácia na lokálnych webových adresároch. Je veľmi dôležité, aby vás miestni návštevníci vedeli nájsť vo všetkých webových vyhľadávačoch, mapách, v zlatých stránkach, skrátka všade...Hotelový social media marketing. V časoch rozmachu sociálnych sieti je veľmi dôležité byť prítomný vo všetkých online komunitách. Interaktívnosť a sociálna angažovanosť zvyšuje účinnosť vášho digitálneho marketingu. Dá sa povedať, že väčšina vašej cieľovej populácie je dnes registrovaná minimálne na jednej sociálnej sieti, akými sú Facebook, Google+, Twitter, Pinterest či LinkedIn. Sociálne média sú veľmi dôležitým nástrojom vo zvyšovaní povedomia o vašej značke. Aby sa o vás na sociálnych sieťach hovorilo a aby ste zvyšovali návštevnosť prúdiacu zo sociálnych sieti, obsah vášho webu musí byť zaujímavý, inšpiratívny a, pokiaľ možno, virálny.

Obsahový marketing a pochopenie správania vašej cieľovej skupiny na internete

Obsahový, teda content marketing začína pochopením vašej cieľovej skupiny a toho, o čo sa táto cieľová skupina zaujíma. Obsah, ktorý zverejňujete, by mal poskytovať emocionálny zážitok. Zvýšte návštevnosť svojho webu zaujímavým a jedinečným obsahom, ktorý ľudia budú chcieť zdieľať medzi sebou. Upozornite na miestne atrakcie, aktivity v meste vašej pôsobnosti, trendy v oblasti hoteliérstva, zaujímavé destinácie atď. Využite webové nástroje na hľadanie kľúčových slov, akým je napr. Google AdWords, a zistite, o čo sa ľudia najviac zaujímajú. Výsledkom svojho hľadania prispôsobte obsah, ktorý zdieľate na sociálnych sieťach. Nezabúdajte na výzvu k akcii. Výzva k akcii je kľúčová a mala by byť prítomná na každej podstránke vášho webu, aby návšteva viedla ku konverzii k nákupu.

UX, teda emocionálna skúsenosť používateľa s vašim webom

UX znamená užívateľskú skúsenosť, teda dojem, aký váš obsah zanechá v návštevníkovi webu. Návštevníci túžia po príjemných zážitkoch, senzáciach či zaujímavých a náučných videách. Nezabúdajte však, že veľmi dôležitým prvkom je aj rýchlosť a plynulosť zobrazenia, intuitívna architektúra, čitateľnosť, farby a obrázky. Kvalitná stavba webu, jednoduchý dizajn, intuitívna navigácia a zaujímavý obsah zvýši konverziu vašich návštevníkov na platiacich zákazníkov.

Nebojte sa využiť platené marketingové kampane na sociálnych sieťach

Kľúč k vysoko efektívnemu digitálnemu marketingu sú aj platené kampane na sociálnych sieťach. Najpoužívanejšími pay-per-click nástrojmi sú Google a Facebook. Takúto kampaň môžete veľmi presne zacieliť na svoju cieľovú skupinu a vylúčiť užívateľov, o ktorých nemáte záujem, teda takých, ktorí vám nemôžu byť prínosní. Výsledky platených kampaní bývajú naozaj pozoruhodné.

Článok spracoval: HOTELITYjobs team


publikované dňa: 11.8.2016